Regeneracja tylnej belki Łódź

 

ddbde2ab805148cc85d36f18c1d98686

 

REGENERACJA TYLNEJ BELKI PEUGEOT CITROEN POLEGA NA:

Belka przed regeneracją jest wnikliwie sprawdzana w celu wyeliminowania nienadających się do regeneracji podzespołów belki z dwóch powodów

1. przeszłości powypadkowej np. wpadnięcie w dziurę, uderzenie w krawężnik czy też stłuczka w wyniku której belka się skrzywiła (straciał geometrię).
2. niefachowej naprawy np. tylna belka była grzana palnikami lub spawana w wyniku czego elementy belki zostały bezpowrotnie odkształcone.

Drążki skrętne sprtawdzane są w celu wyeliminowania drążków wadliwych nienadających się do ponownego montażu tzn. pęknietych lub z uszkodzonymi-wytartymi frezami. Po zdjęciu wahaczy kontrolowane są gniazda osadzenia łożysk igiełkowych lub też w zależności od budowy belki poprzecznicy (rury nośnej belki). W przypadku stwierdzonego uszkodzenia gniazda łożyskującego, przekazujemy takie wahacze do firmy która specjalnie dla nas je regeneruje tzn. zostaje wprasowana nowa tuleja stalowa pod wymiar nowego łożyska igiełkowego.

NIE NAPAWAMY TAKICH WAHACZY W CELU OSADZENIA NOWEGO ŁOŻYSKA GDYŻ PONOWNA REGENERACJA TAKIEJ BELKI STAJE SIĘ PRAKTYCZNIE NIEMOŻLIWA A JEJ ZUŻYCIE NASTĘPUJE PO 20tys km.

Łożyskowanie wahaczy po ich sprawdzeniu następuje w wyniku wprasowania nowych łożysk igiełkowych firmy SNR. Tylko te łożyska zapewnią że tylna belka zregenerowana wytrzyma okres gwarancji i nie spowoduje dodatkowych kosztów jej napraw. Regeneracja tylnej belki Auto-Ruch Łódź polega na przesmarowaniu osadzonych łożysk igiełkowych SNR specjalnym smarem który dodatkowo zabezpieczy je przed nadmiernie szybką eksploatacją.
 

skan 5 idea bank 046

Czopy, które zostają wymienione w procesie regeneracji tylnej belki są czopami najwyższej jakości, sprawdzonymi doświadczeniem jakie firma. Auto-Ruch zdobyła przy regeneracji tylnych belek o odpowiedniej trwałości i twardości. Są one przeprasowywane specjalistycznymi kluczmi i ściągaczami hydraulicznymi specjalnie do tej czynności zaprojektowanymi dla naszej firmy.

PRODUCENT NIE ZAKŁADAŁ, ŻE REGENERACJA TYLNEJ BELKI W AUTACH FRANCUSKICH STANIE SIĘ KOLEJNYM PUNKTEM SERWISOWANIA AUTA. DLATAEGO W PRZYPADKU USZKODZONEJ BELKI ZALECA WYMIANĘ NA NOWĄ W CENIE 6 KROTNIE WYŻSZEJ ANIŻELI ZREGENEROWANA.

Tylna belka skrętna składana jest w całość. W miarę potrzeby danego klienta regulowana jest jej wysokość. Następnie belka jest lakierowana farbą w celu zabezpieczenia oraz odświeżenia. Regeneracja tylnej belki przez naszą firmę w Łodzi zapewni państwu prawidłową i długoletnią eksploatację oraz wasze bezpieczeństwo.

DO REGENERACJI TYLNEJ BELKI NIE UŻYWAMY CHIŃSKICH RUR-PODRÓBEK CZY TEŻ ZAMIENNIKÓW ŁOŻYSK IGIEŁKOWYCH A WYŁĄCZNIE ORYGINALNE ŁOŻYSKA SNR I RURY FRANCUSKIE. KONKURENCJA PISZE, ŻE SIĘ NIE DA SPRZEDAĆ BELKI ZA 700zł ZREGENEROWANEJ NA CZĘŚCIACH ORYGINALNYCH. OŚWIADCZAMY, ŻE SIĘ DA JEŻELI JEST SIĘ BEZPOŚREDNIM IMPORTEREM TYLNYCH BELEK Z POŁUDNIA FRANCJI I DYSPONUJE SIĘ ILOŚCIĄ O KTÓREJ KONKURENCJA MOŻE JEDYNIE POMAŻYĆ !!!!!

Wszystkich zainteresowanych zapraszamy do kontaktu w celu odpowiedzi na dodatkowe pytania z państwa strony.